Nabízené způsoby dopravy

Pro dopravu využíváme následující přepravce

Kurýrní služba WE|DO

Kurýrní služba WE|DO doručuje zásilky následující pracovní den po podání. O datu podání vás budeme informovat podle stavu zboží na skladě. Objednávky uskutečněné do 8:00 podáváme kurýrovi obvykle ve stejný den (v případě skladově dostupného zboží). Kurýr rozváží standardně ve všední dny od 8 do 18 hodin. Základní cena dopravy zásilek do 3 kg je 89 Kč, zásilky obsahující více lahví mají cenu kalkulovánu automaticky podle hmotnosti. K ceně dopravného vám bude v Košíku automaticky připočítáno balné. V případě objemnějších zásilek rozdělena na 2 balíky, každý se samostatným dopravným (vždy vás budeme telefonicky kontaktovat). Po podání zásilky vám WE|DO zašle informační email, ve kterém naleznete číslo vaší zásilky, kterou dále můžete sledovat on-line na stránkách kurýrní služby WE|DO. V den doručení vás bude opět WE|DO informovat prostřednictvím SMS o předpokládaném čase doručení. V případě potřeby vás bude kontaktovat i telefonicky. Pokud jste zvolili platbu na dobírku, můžete zaplatit přímo řidiči v hotovosti nebo kartou.  

Zásilkovna

Zásilka bude doručena na výdejní místo zpravidla následující pracovní den po expedici od nás. Ve chvíli, kdy je zboží uloženo na vámi vybraném výdejním místě v ČR, přijde vám email a SMS s podrobnostmi k převzetí zásilky. Pokud jste zvolili platbu na dobírku, můžete zaplatit na místě v hotovosti, nebo platební kartou. Základní cena dopravy zásilek do 4 kg je 79 Kč, zásilky obsahující více lahví mají cenu kalkulovánu automaticky podle hmotnosti. K ceně dopravného vám bude v košíku automaticky připočítáno balné. Po podání zásilky vám Zásilkovna zašle informační SMS a email, ve kterém naleznete číslo vaší zásilky, kterou dále můžete sledovat on-line na stránkách Zásilkovny. V den doručení vás bude Zásilkovna informovat přes SMS o možnosti vyzvednutí. Zásilkovna nám umožňuje maximální hmotnost balíků 10 kg, takže ji v košíku u objednávky více lahví nebudete mít zobrazenou. 

Doprava Liftago po Praze

Objednávky odesíláme prostřednictvím služby Liftago. Po zkompletování objednávky vás budeme kontaktovat telefonicky a dohodneme čas doručení. Zavoláme nebo napíšeme a nabídneme řešení i v případě, že nebude všechno zboží z vaší objednávky k dispozici k okamžitému odeslání na prodejně. V okamžiku převzetí zásiilky vás řidič Liftaga bude informovat přes SMS, že je na cestě. Odesílíme každý den, kdy máme otevřeno, zpravidla po 16h. Pokud vás řidič nezastihne v dohodnutém čase, vrátí vaši objednávku zpět na naši prodejnu a tam si ji budete moci dodatečně vyzvednout. Popřípadě objednat opakovanou dopravu Liftagem, kterou ovšem budete muset znovu uhradit.​ I marný pokus o doručení totiž musíme Liftagu zaplatit. Dobírka u tohoto způsobu dopravy není možná.

Osobní odběr na prodejně

Ve chvíli, kdy je vaše zboží připraveno k odběru na prodejně, zašleme vám e-mail a SMS s potvrzením a podrobnostmi k převzetí zásilky. Platit můžete předem online, nebo na místě v hotovosti i platební kartou.

Adresa prodejny Praha: Sokolovská 188, Praha 8 - Palmovka
Otevírací doba: Po - Pá 10:00 - 19:00 
                                  So 10:00 - 16:00

Adresa prodejny Brno: Minská 48, Brno - Žabovřesky
Otevírací doba: Po - Pá 10:00 - 19:00 

>> Zde se můžete dozvědět více o způsobech, jak pro vás bezpečně balíme zásilky pro přepravu.

Máte problémy s doručením?
Pokud se vyskytl problém s doručením zásilky, nebo zásilka přišla poškozená,
nebo není cokoliv v pořádku, zavolejte nám na 841 100 000, nebo napište na 
objednavky@beershop.cz

 

Odeslat článek známému   Vytisknout